02:41

Vad är det som är så skönt med att vara uppe på natten? Vissa saker går liksom inte att sitta och göra på förmiddagen men blir fullständigt naturliga framåt småtimmarna. Man blir känslosammare, modigare, kreativare. Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på Green Day och lär mig Adobe Illustrator. Fastän jag verkligen kunde behöva få ordentligt med sömn. På eftermiddagarna känner jag mest för att sova, men inte när det blir natt på riktigt. Konstigt.

När jag ändå bara snackar random skit: Btw, jag har börjat äta vitaminer, varje dag. Vuxenpoäng till mig, eller vad? Plus att jag dricker mer te igen. Och, pepparkakor går jättebra ihop med fetaost.

Jag skulle kunna säga vad för skit som helst egentligen, ingen jävel läser väl i alla fall haha. Ibland vet jag inte varför jag lägger så mycket energi på sånt här när det egentligen inte spelar någon som helst roll. Man är ju ändå bara en flugskit i universum.

Kommentarer
Postat av: Axel

haha, jag läser och tycker genuint att din blogg är den mest läsbara jag känner till!

2008-11-09 @ 13:07:20
URL: http://braxl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0