Reasons to be happy :)

  • Vi hade nästan slut på telefonnummer på jobbet, så Emma och jag tog ledigt resten av kvällen så nu är jag hemma tre timmar tidigare än vanligt, ha! :)
  • Jag behöver bara jobba två dagar till i år. :)
  • Min extrauppgift är klar så nu får jag MVG i Ljudteknik. :)
  • Jag kan ta sovmorgon imorrn. Och på torsdag. Och fredag. :)
  • Jag är nästan klar med alla julklappar. :)
  • Det är 8 dagar till julafton. :)
  • Det är 12 dagar till England. :)
  • Det är 15 dagar till nyår i England. :)
  • Och så har jag en ny prenumerant av bloggen - den lilla fyran har ändrats till FEM! Välkommen min jättefina nya läsare! :)
  • Nu ska jag lyssna mer på Håkan Nesser och äta glass. :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0